VÝKONNOSTNÍ A BRANDOVÉ KAMPANĚ

Mezi naše specializace patří správa kampaní a správu on-line reklamních kampaní, zejména v PPC reklamních systémech Google Ads (AdWords), Sklik a Facebook.


Naší náplní jsou zejména kampaně ve vyhledávání textové inzeráty na GOOGLE.cz a SEZNAM.cz. Produktové kampaně (Google Nákupy a Sklik produkty),
remarketingové a retargetingové kampaně (samozřejmě vč. dynamického remarketingu a retargetingu – DRTG). 

Kampaně v obsahových sítích (s využitím textových, bannerových a responzivních/kombinovaných reklam), videoreklamy s využitím PPC reklamních systémů
a kampaně zaměřené na Facebook (zvyšování počtu fanoušků stránky, propagace příspěvků atd.


Sociální sítě | Adwords | Sklik | Bannery | Klíčová slova


Drtivá většina kampaní, které spravujeme pro naše klienty je zaměřená na výkonnost vedoucí ke splnění konverze, dosažení požadovaného cíle.

Konverzí může být pouhá návštěvnost či realizace objednávky nebo vyplnění kontaktního formuláře. Každý zákazník požaduje takovou konverzi, která má pro něj určitý význam, hodnotu. 

Pro e-shop znamená konverze uskutečnění objednávky a zde se soustředíme na dosahování co nejlepších výsledků z pohledu nákladovostí, tedy (PNO).

Pro společnosti, kteří nabízejí služby a nedisponují eshopem je vhodnou konvercí například vyplnění kontaktního formuláře a jeho následné odeslání. 

U každého klienta je nutné stanovit cíle/konverze dle potřeb a podle nich stanovit správnou optimalizaci kampaní s prioritou docílit optimálních nákladů. 

Komu spravujeme kampaně? 
Mezi naší klientelou naleznete malé, střední, ale i mezinárodní společností působící v celé Evropě. Rozhodně není žádnou novinkou, že právě díky těmto klientům získáváme další a další, protože kladná reference a spokojenost není pro jejich obchodní partnery tajemstvím. Práce na doporučení našich klientů je velice zodpovědná činnost, protože na nás klade jisté předpoklady úspěchu. 

Takovýchto doporučení si velice vážíme!

Abychom zaručili bezchybné nastavení kampaní, musíme perfektně znát Vaše produkty, abychom zvolili co nejvhodnější formu a dokázali optimalizovat náklady. Ve spojení se správou sociálních sítí je výsledek překvapující, neboť právě sociální sítě dokáží poměrně přesně zacílit na požadované publikum.  

Jak postupujeme?
Nejprve je nutné zjistit co klient potřebuje a co očekává. Očekávání totiž mnohdy převyšuje jeho potřeby. Pomocí kampaní zle docílit obrovských výsledků, ale ne vždy za minimální náklady, proto je nutné stanovit vhodné limity vedoucí k požadovaným cílům. Obvykle se jedná o výkonnostní či brandingové kampaně, a tomu musí odpovídat cíle, které se budou u kampaní měřit, sledovat a kampaně podle jejich dosahování optimalizovat.

Bez ohledu na formě kampaní je podstatné navázat dlouhodobou spolupráci, protože pouze jen tak lze dosáhnout zmíněných optimálních nákladů kampaní, protože trendovost vyhledávacích výrazů a větných spojení se neustále vyvíjí a je tedy nutné kampaně průběžně optimalizujeme tak, aby dosahovaly požadovaný efekt a plnili tak stanovené KPI.

Tento web využívá k poskytování služeb cookies. Používáním tohoto webu udělujete souhlas s využitím cookies.
Ok