ONLINE MARKETING

Řízení a vedení online marketingu je patrně nejrozsáhlejší část činností spojených s webovou prezentací a rovněž je to právě ta část, která je velice důležitá, neboť přináší výsledky!

Pod online marketingem si můžete představit vedení vyhledávacích nebo obsahových kampaní, budování vlastního publika pomocí sociálních sítí, psaní recenzí, obsahu, atp. Prostě vytváříte informace k produktům či službám, abyste je snadněji interpretovali Vašim zákazníkům, případně potenciálním partnerů a abyste je byli schopni oslovit takovou formou, která je nejvíce upoutá. 

Není důležité oslovovat davy! Podstatou je zacílit na publikum, které Vám generuje zisk.


sociální sítě | PPC kampaně | copywriting | analýza klíčových slov | linkbuilding


ANALÝZA

Základním prvkem online marketingu je analýza, tím je myšleno analýza aktuálního stavu webových stránek či e-shopů, kdy zhodnotíme jejich aktuální stav přehled návštěvnosti a její druh, zdroj, atp. Abychom lépe pochopili jaká cílová skupina má o naše produkty či služby zájem. 

Dalším krokem je definice struktury marketingových kampaní obecně, a cíl, kterého hodláme dosáhnout. Chceme přilákat davy návštěvníků nebo chceme prodávat? Chceme oslovit nové zdroje nebo věrné zákazníky? 

Na tyto a jiné otázky si musíme umět odpovědět, abychom si mohli zvolit vhodnou případně optimální strategii. 

Pokud neznáte charakter vašeho publika, nedokážete na ně cílit ! 

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Dnešní portfolio sociálních sítí je velice pestré a každá sociální síť vyžaduje jinou strategii, protože každá sociální síť má jiný charakter uživatelů.

Facebook a Instagram jsou největšími sociálními sítěmi na světě. Každá síť ale láká jiné uživatele. Jedna je zaměřené na interakci a druhá na komunikaci. Z toho vyplývá, že každá sociální síť funguje jinak a to znamená, že musí být jiný i přístup k ní z pohledu marketingu!

Díky sociálním sítím si můžete vytvořit vlastní publikum, které Vaše produkty či služby zajímá a lze tedy předpokládat, že je kupuje či využívá. Tímto si lze vytvořit tzv.zákaznický kmen.

VYHLEDÁVACÍ KAMPANĚ - PPC

Zcela jednoduše: v PPC systémech platíte za proklik reklamy. Dva hlavní PPC systémy, které v České republice používá většina inzerentů, jsou Google AdWords a Seznam Sklik. Na principu platby za proklik funguje také reklama na Facebooku, český Etarget či systémy pro real time bidding.

Výhoda PPC oproti necílené reklamě je obrovská: banner, který se zobrazuje všem lidem, proklikne pouze málokdo, protože ho inzerovaná věc v tu chvíli nezajímá. Ukazujete-li vaši reklamu lidem, kteří dané téma přímo hledají, nebo si prohlíží stránku s podobným tématem, šance na proklik i na konverzi se rapidně zvyšuje.

Díky PPC dáváte lidem to, co chtějí ve chvíli, kdy to chtějí. 

OBSAHOVÉ KAMPANĚ - bannery

Hlavní benefit oproti vyhledáváním kampaním je v dodatečném zásahu, pokrytí. U vyhledávání jste limitovaní tím, že uživatel musí jako první vyvinout aktivitu, něco hledat. Oproti tomu obsahové kampaně Vám nabízí možnost vybrat si ze všech uživatelů, kteří se nacházejí on-line, jenom ty, kteří jsou pro vás relevantní.

Obsahové kampaně Vám mohou najít vhodné uživatele pro zobrazení reklamy podle obsahu který čtou či navštěvují, aniž by něco konkrétního hledali. 

Otázkou je jestli volíte agresivní nebo konzervativní strategii marketingu. 

COPYWRITING

Copywriting je tvorba reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej výrobků a služeb. Přirozenou cestou zvyšují návštěvnost a posilují celkovou hodnotu webu či e-shopu. Psaní produktových textů či popisků musí být v souladu s Vaší SEO strategií.

Originálními a věcnými texty docílíte trvalejšího úspěchu než mají například vyhledávací či obsahové kampaně. 

Nejlepší variantou je spojit oba obory marketingu do sebe a vytvářet postupně kvalitní web, který se časem prosadí na velice atraktivní pozice. 

Nezapomeňte na skutečnost, že tam kde se web dokáže přirozeně prosadit sám, není nutná podpora kampaní, ...ušetříte tak značné náklady!

KEYWORDS - klíčová slova

Klíčová slova jsou důležitá především při optimalizace pro vyhledávače. Z tohoto pohledu bychom si tedy měli opravit definici tak, že klíčové slovo je výraz, na který fulltextový vyhledávač stránku vypíše ve výsledcích vyhledávání (tzv. SERP), nejlépe na prvních místech. To proto, že vyhledávače už se dnes neorientují jen podle hustoty klíčových slov v textu a mohou tak vypisovat v SERP i stránky, které klíčové slovo vůbec neobsahují.

Optimalizovat stránku na dané klíčové slovo zkrátka není úplně jednoduché, už samotný výběr vhodných klíčových slov představuje určité umění. Měla by to být slova, která lidé užívají (a zadávají do vyhledávače) při popisu daných produktů či služeb, zároveň by však optimálně neměla být příliš konkurenční (tj. neměla by je používat konkurence, se kterou by pak bylo nutné ve vyhledávačích soupeřit). O složitosti výběru svědčí i to, že se pro něj užívá speciální název – analýza klíčových slov.

ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV

Analýza klíčových slov vám dá detailní pohled na slova, na která se váš web zobrazuje či by se zobrazovat měl ve výsledcích vyhledávání. Pravděpodobně vám vyvstane na mysli, že klíčová slova pro váš byznys znáte nejlépe vy sami, tudíž analýzu klíčových slov nepotřebujete.

Na druhé straně internetu však velmi často sedí uživatelé, kteří neznají správnou terminologii, používají synonyma, zapisují dotazy s překlepy a chybami, či hledají odpovědi na své otázky, na které byste jim právě vy mohli odpovědět, jen o tom třeba ještě nevíte.

Analýza klíčových slov vám dá vhled do myslí uživatelů, ale také do stavu vašeho webu a nastíní příležitosti pro jeho růst.

LINKBUILDING

Proč dělat linkbuilding? Má v dnešní době smysl? Určitě ano. A to hned z několika důvodů. Linkbuilding není jen o budování zpětných odkazů, je to příležitost, jak dlouhodobě zvyšovat povědomí o značce a jak si přivádět návštěvníky z organického vyhledávání.

Vyžaduje ale, abyste na něm pracovali pravidelně a vytrvale. Google zpětné odkazy stále hodnotí jako jeden z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují viditelnost webu.
Linky vedou na další dobrý obsah. Fungují vlastně jako takové doporučení – když už si někdo dá práci s tím, že na něco odkáže, pravděpodobně to bude stát za to.
Prostřednictvím odkazů objevuje obsah vašich stránek nejen Google, ale i uživatelé.

Zpětné odkazy zkrátka zvyšují hodnotu vašeho webu. Díky tomu, že zvyšují jeho viditelnost ve vyhledávačích, roste i návštěvnost z organického vyhledávání.

KONTAKTUJTE NÁS

Postaráme se o správu vašich kampaní i sociální sítě. V oblasti marketingu máme bohaté a letité zkušenosti. Neustále si udržujeme přehled o novinkách, zúčastňujeme se workshopů a seminářů, abychom Vám mohli zajistit tu nejprofesiionální péči. Držíme krok s trendy!

Součástí projektu online marketingu :

  • správa výkonnostních i brandových kampaní
  • správa účtů na sociálních sítích
  • správa kampaních na sociálních sítích
  • analýza klíčových slov
  • vyhodnocení kampaní 
Tento web využívá k poskytování služeb cookies. Používáním tohoto webu udělujete souhlas s využitím cookies.
Ok